KotiUutisetTältä näyttää lääkkeestä tullut verenmyrkytys - tämän jälkeen jalat amputoitiin, kuvalinkki ei...

Tältä näyttää lääkkeestä tullut verenmyrkytys – tämän jälkeen jalat amputoitiin, kuvalinkki ei ole herkille!




Allerginen reaktio solunsalpaaja- eli sytostaattilääkityksestä johti peruuttamattomaan. 53-vuotiaan Kimin kaikki raajat jouduttiin amputoimaan.

Hän ei ole antanut sen estää elämäniloaan.

Kimin tarinan kertoo Hymy-lehti.

Nainen sai Crohnin taudin diagnoosin jo kolmekymppisenä. Kun hänet neljä vuotta sitten tähystettiin, lääkärit huomasivat muutoksia suolistossa. Hänelle päädyttiin antamaan solunsalpaajakuuri, joka kuitenkin johti vakaviin allergisiin reaktioihin ja lopulta verenmyrkytykseen.

Ensin amputoitiin kädet, sitten raajat. Henkikin oli lähteä, joten Kimille kerrottiin, että mahdollisuus selvitä oli vain 9 prosenttia.

Kimin elämä on tänä päivänä kuitenkin täysipainoista. Hän sai proteesit niin käsiin kuin jalkoihin. Hän pystyy laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä. Ja lopulta hän opetteli kävelemään.

-Olen raajojen amputoimisen jälkeen sukeltanut ja hypännyt laskuvarjolla. Olen oppinut, että tässähän on elettävä täysillä joka päivä! Elämä ei ole ohi, hän tuumii lehdessä. Katso hurjat kuvat verenmyrkytykseen joutuneista jaloista TÄÄLTÄ.




VIIHDEUUTISIA

- Mainos -

SUOSITUIMMAT


Jatkamalla tämän sivuston käyttöä sitoudut käyttämään evästeitä. Lue lisää

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta saisit parhaan mahdollisen selauskokemuksen. Tallennamme laitteellesi aika ajoin pieniä datatiedostoja, joita kutsutaan evästeiksi (cookies).

Sulje